Min låtsasfru

Min låtsasfru är en amerikansk komedi med Adam Sandler och Jennifer Aniston.

Sandler har insett att har man en vigselring på fingret så kastar sig unga snygga tjejer över en. Varför förstår jag inte alls, men så är det i filmen. En dag blir han kär på riktigt och måste förklara sin vigselring för sin nya kärlek och ber sin kollega (Aniston) att agera som låtsasfru. det hela kärvar förstås till sig mer och mer, lögner läggs på hög och filmen är uppbyggd på ett lass otroligt fåniga och osannolika förvecklingar.

Detta är en typisk Sandler film i mina ögon, så gillar man honom kanske man får ut nåt av filmen. Stundtals glimmar det till å blir lite småkul men detta är inte en lyckad komedi om jag får säga mitt. och det får jag ju.

Två kaniner!

/Jonas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0