Inför dagens sändning

I vanlig ordning ska vi såhär på fredagsförmiddagen hinta om vad du kan förvänta dig av radioredaktion klockan 13. Vi har sett fyra filmer i veckan som skall recenseras. På bio går italienska Min bror är enda barnet upp, och Kutcherkomedin What happens in Vegas. Bland veckans nyheter i butik har vi hittat Wes Andersons senaste The Darjeeling limited, och tyvärr nutidsaktuella källartortyrdramat American crime. Vi berättar naturligtvis allt om vilka filmer du bör se. Vi berättar också om vilka filmer du ska kolla in på tv i veckan. Det blir också en del reflektioner om biografernas planer för sommaren i Göteborg. Och med anledning av hypade Ellen Pages medverkan i en av de recenserade filmerna, försöker vi också tillsammans analysera vad som egentligen gör en skådis "bra".

Lyssna på Harvey idag klockan 13:00. Ställ in radion på 103,1 Mhz. Eller hör oss på nätet.

Kommentarer
Postat av: Nils, Tumidanda

Jag lyssnar nu. Bra program, proffsigt!
"Min bror är enda barnet" ska jag definitivt se idag, gissar att jag ger en fyra bara för att den är italiensk....

2008-05-09 @ 13:47:44
URL: http://myspace.com/icanhearyourvoice

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0